HAKKIMIZDA

DPİP, Pazarlama iletişimi ve reklam sektörüne yön veren dört derneğin katılımıyla (Reklamverenler Derneği (RVD), Reklamcılar Derneği (RD), İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) ve Mobil Mecralar Araştırma Pazarlama ve Reklamcılık Derneği (MMA)) Ocak 2021’de kurulmuştur. 

Dijital pazarlama iletişiminde yaşanan teknolojik gelişmeler ve hızlı değişimlerin takibi, bu alanın sağlıklı gelişimi, güvenli internet ortamının tesisi ve çözüm odaklı iş birliklerinin sağlanması amacıyla çalışmalarına başlamıştır.

Platform’un öncelikli hedefi; marka güvenliği, reklamda sahteciliğin önlenmesi konularında yurt dışındaki benzer oluşumlarla iş birliği yaparak çözüm üretmek, ekosistemi sürdürülebilir ve kontrollü bir şekilde büyütmektir.

Tüm bu hedefler ile beraber Platform, sektör içinde ve diğer mecralarla anlık ve hızlı etkileşim içinde, karar vericiler ve kanun yapıcılar ile birebir iletişimi sürdürecek, aynı zamanda da dünyadaki tüm gelişmeleri takip ederek sektöre sağlıklı bilgi akışının sağlayıcısı olacaktır.

Dünya Reklamverenler Federasyonu WFA’in inisiyatifi ile dijital reklamcılığın sağlıklı gelişimi için kurulan Global Alliance For Responsible Media (GARM) çalışmaları DPİP tarafından takip edilmektedir.