
Dijital Pazarlama İletişimi Platformu (DPİP) ve Kişisel Verileri Koruma Kurumu
Dijital Pazarlama İletişimi Platformu (DPİP) ve Kişisel Verileri Koruma Kurumu
Reklamverenler Derneği liderliğinde yürütülen Effie Awards Türkiye Toplumsal Cinsiyet Eşitliği
Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği’nin Effie Worldwide iş birliğiyle, bu
30. Kuruluş Yıldönümünü kutlayan Reklamverenler Derneği çağrısıyla, reklam sektörüne yön
Dünya Reklamverenler Federasyonu (WFA) tarafından her yıl Nisan ayında organize edilen
Dijital pazarlama iletişiminde yaşanan teknolojik gelişmeler ve hızlı değişimlerin takibi,
Türkiye’de 2021 Medya ve Reklam Yatırımları Raporu yayımlandı. Rapora göre;
Dünya Reklamverenler Federasyonu (WFA) 69. Genel Kurulu, her yıl Nisan
6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun uyarınca oluşturulan ve reklamcılık
Reklamın Türkiye Ekonomisine Katkısı Araştırması’nın sonuçları açıklandı Dijital Pazarlama İletişimi
Raporu görüntülemek için tıklayınız.
Ticaret Bakanlığı Sosyal Medya Etkileyicileri Reklam Kılavuzu’nu Yayımladı.