MMA Türkiye’nin (Mobil Mecralar Araştırma Pazarlama ve Reklamcılık Derneği) yeni
MMA Türkiye’nin (Mobil Mecralar Araştırma Pazarlama ve Reklamcılık Derneği) yeni
İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB), 7. Olağan Genel Kurul Toplantısı 19
16 Kasım 2022 tarihinde, video konferans yöntemiyle dördüncü toplantısını gerçekleştirilen
MMA (Mobil Mecralar Araştırma Pazarlama ve Reklamcılık Derneği ) tarafından kurgulanan,
Rapora ulaşmak için tıklayınız.
Türkiye’de 2022 yılı ilk yarıyıl Medya ve Reklam Yatırımları Raporu’na
Sektörümüzün duayenlerinden, halen Reklamverenler Derneği Başkanı olarak sektöre yol gösteren
7 Eylül 2022’de Dijital Pazarlama İletişimi Platformu (DPİP) tarafından Ticaret
Dijital Pazarlama İletişimi Platformu (DPİP) ve Kişisel Verileri Koruma Kurumu
Reklamverenler Derneği liderliğinde yürütülen Effie Awards Türkiye Toplumsal Cinsiyet Eşitliği
Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği’nin Effie Worldwide iş birliğiyle, bu
30. Kuruluş Yıldönümünü kutlayan Reklamverenler Derneği çağrısıyla, reklam sektörüne yön